maanantai 19. tammikuuta 2015

Väriä elämään kasvilla :D

Pohjustus.... :D

Olen todella tarkka ainakin mitä tulee hiusväriin tai yleensäkin MUN hiuksiin. 
Tai olin, nyt alkaa vähän hellittää.


Pidennyksillä - ilman - pidennyksillä - ilman - Musta - punanen - vaaleilla raidoilla - musta - punanen jne....

Ärsyttääkö sua, kun ostat MUSTAT tai KIRKKAANPUNAISET pillifarkut, peset ne ja ne onkin HARMAAT tai HAALEAN PUNAISET?? 
JOO, niin muakin, mut ennen mulla oli sama pakkomielle mun hiuksista, saati sitten jos päässä näkyi edes millin juurikasvu. 

Nyt, nopeet yksilöt jo kauhistelee ja huokailee, mun päänahan ja hiusten kuntoa, kemikaalien määrää mun aivoissa ja värjäys välien tiheyttä ja sitten kerrotaan se vielä arviolta noin viidellätoista vuodella, niin johan alkaa palaa rahaa kemikaalien lisäksi. :D  

I need it to bee BLACK! 

Sitten tuli viime vuoden Lokakuu. Hiuksissa oli juurikasvu, ihan selkee jos todella tarkkaan katsoi peilistä (aivan varmasti oli, mä näin), niistä kohtaa näytin kaljuuntuvalta, koska oma hius oli niin paljon vaaleampi kuin teollisesti värjätty Deep Black väri.
 ...ja varmasti olinkin jatkuvasta kemikaaleilla läträilystä. 

Varasin siis kampaajan, niin kuin niiiiin monena edellisenäkin kertana, mutta nyt sai luvan loppua. Loppu ei ollu ehkä mikään luonnollisin loppu tarinalle vaan todellinen teurastus, kun istuin penkkiin ja puolentoista tunnin päästä, yhtä värinpoisto sessiota köyhempänä kävelin kampaamon ovesta ulos. 

...and then it was THE END of it.... Could there be more natural way??

Nyt kun olen hellinyt hiuksiani 105 päivää eli hieman yli kolme kuukautta kemikaalittomalla elämällä, uskalsin tilata uuden kampaaja ajan ensi torstaiksi. Mutta poikkeuksena entiseen menenkin ekokampaajalle... Aika hyvin vanhalta hiusnatsilta, eikö? 

Jatkuu heti torstain jälkeen.....

-BE YOUR OWN KIND OF BEAUTIFUL- 
-T-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti