maanantai 5. tammikuuta 2015

Sata päivää sitä sun tätä

Ja koska on tammikuu, niin perinteisesti silloin pitää aloittaa terveelliset elämäntavat, hommata salikortti ja ruveta tipattomalle. No mä menin jo lupautumaan 100 päivää ilman viinaa -kampanjaan, kun moni kaverikin on mukana ja onhan se tietty mielenkiintoista nähdä kuinka kauan sitä jaksaa pysyä mukana. 

Vielä voit säkin liittyä kampanjaan täältä: satapaivaa :)

Food

Päätin myös samalla aloittaa terveellisemmät elämäntavat eli syödä terveellisemmin ja VÄHEMMÄN! Meikä on paisunut kun ilmapallo viime kuukausina, joten on hyvä aika pistää paisumiselle stoppi ja puristaa elmukelmulla kasaan levinneitä ruumiinosia. Vitsivitsi.
Salille mua ei saa kirveelläkään ja ajattelin, että Toukosta saan lenkkikaverin, mutta koska mun koira käyttäytyy kun prinsessa ja ei suostu tulemaan ulos märällä säällä (ja niitähän tällä hetkellä on toooosi vähän), niin joudun tyytymään yksin lenkkeilyyn.

Sport
Adidas & Nike

Ainahan pitää olla motivaattoreita ja mun motivaattorina toimii mun kaikki vanhat mustat housut! Tunnetusti käytän aina mustia housuja ja nyt jostain kumman syystä ne ei mahdu jalkaan niin ne saa odottaa kaapissa parempia päiviä, jotka toivottavasti tulee pian :D

-PlösöY-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti