tiistai 27. tammikuuta 2015

Uudet rillit


Löysin mitä ihanimmat silmälasit Specsaversilta!!
Just sellaiset mitä oon ettinyt. Ja mun mielestä ne vielä sopii mulle hyvin :)
Isot, mutta sirot metallikehyksiset nörttilasit!

Oli hieno huomata näöntarkastuksessa, että mun näkö on parantunut. Optikon mukaan mun näkö tulee ajan myötä paranemaan lisää :) Jes musta ei tuu sokeeta vaan hyvänäköinen hih!

Lasien hinnaksi linsseillä ja naarmuuntumisen ehkäisyllä tuli 110 euroa. Ei pahan hintaiset mun mielestä :) Niin ja tähän sisältyi myös näöntarkastus ja silmänpohjakuvaus.

Ja palvelu oli erittäin hyvää! 
Suosittelen ehdottomasti käymään Forumin Specsaversilla, jos oot harkitsemassa silmälasien ostoa! Valikoima oli ainakin mulle juuri sopiva, oli paljon sen tyylisiä laseja mitä itse etsin ja hintahaitari oli laaja. Ja edelleen palvelu oli todella hyvää!

Mitä mieltä ootte mun uusista laseista?

Specsavers

-Y-



4 kommenttia:

  1. Voi miten ihanat!!! Itse ettinyt juuri tuollaisia. Pitääkin suunnata Specsaverssiin!! Oliko sulla tuon mallin merkkiä/nimeä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Malli on Helle ja merkki on Specsaversin oma. :)

      Poista
    2. Kiitoksia. :) Sopii kyllä sulle erittäin hyvin.

      Poista
    3. Kiitos :) Toivottavasti löydät kivat rillit!

      Poista