sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Little bit more ink??



Learn how to stand still... if you want to go places... If you want to gain something... If you want to succeed...
Eli pysähdy, rauhotu ja lopeta sählääminen. 
Jos haluat jotain saavuttaa, niin mieti ennen kuin teet, meet ja mokaat??!!
Och samma på svenska...

Mun tatuointienpäivitys projektin ensimmäinen tatuointi on saatettu päätökseen (tai ainakin taas astetta valmiimmaks). Tällä hetkellä mittariin on surissu 15 tuntia tatuointipöydällä kolmena erillisenä kertana ja mitä tulee budjettiin, niin... 
Noh on ainakin taas motivaatiota käydä töissä. 

Alla oleva kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tatuointia sen enempää selittelemättä, näin kymmenen vuotta toteutuksen jälkeen päätin, että haluan sen peittää.
(Mies puhuu ikäkriisistä – mä vetoa heräämiseen)

ja siitä se ajatus sitten lähti...

Jokainen jolla on tatuointi, on ottanu tatuoinnin syystä. Syy voi olla kuinka vähäpätöinen tahansa, mutta se on syy (myös känni on syy). ;) Mulle tatuoinnit on mun oman kropan koristelua tai töhrimistä, riippuu katsojasta. Taidetta mun iholla, kuvia joissa on jokin kevyt merkitys tai muisto. Niihin ei sisälly mitään sen suurempaa tragediaa tai selviytymistarinaa. Mä suhtaudun niihin loppupeleissä aika kevyesti. Tatuointeja mulla on ehkä samasta syystä kuin miks mulla joskus on ollu punaset hiukset tai napakoru, koska voi olla. 

Nilkan "päivittämistä" mietin semmoiset kaks vuotta. Jostain se ajatus sitten lähti ja pikku hiljaa se kasvo kuvaksi (ja kasvaa varmaan edelleen, nyt kun vauhtiin pääsin).

Ketju ja rusetti on tehty aikaisemmin, neilikat tehty 28.11.2013

Neilikat edustaa naisen ja äidin rakkautta.

Eikös tuohon tekstin alle mahtuis hyvin vielä jotakin, vaikka yksi neilikka lisää?? ;) 

 Siinä se nyt on like it or not :D Seuraavaks lähtee käyntiin projekti selkä :D 

ps. Jos ikinä mistään syystä eksytte Kellokoskelle tai haluatte vaan viettää ihanan hetken uppoutuen satumaisiin tunnelmiin, niin suosittelen  Kinuskilla Kahvilaa. Ihanan persoonallinen kahvila on rakennuttu vanhaan makasiinirakennukseen aivan Kellokosken sairaalan viereen. Kahvilassa järjestellään myös pienimuotoisia tapahtumia, näyttelyitä ja keikkoja <3



Ovesta kun astuu sisään, niin tunnelma ottaa lämpöseen syleilyyn.
Fiilis on kun olisi ihmemaahan saapunu.
Mangojuustokakku, nams nams nams :D

Karatkaa vaikka maalle lauantai brunssille: Kahvila Kinuskilla

-T-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti