torstai 19. maaliskuuta 2015

New hairstyle

Haluun pitkät hiukset takasin, en jaksa odottaa, leikkaan lyhyeksi, kasvatan sittenkin pitkät ja taas leikkaan lyhyeksi jne.
Sama rumba joka kerta. Koskahan sitä oppii ja antaa hiusten olla joko pitkät tai lyhyet.

Muutama viikko sitten kaipailin mun pitkiä hiuksia, mutta samalla haaveilin polkkatukasta, koska halusin nyt ja heti jotain muutosta. Mulle tulee usein päähänpistoja ja haluun saada sen nyt ja heti!

Meinasin varata ajan kampaajalle peruutusaika-sivuilta, josta saa todella hyvään hintaan lähipäiville peruutettuja kampaamo aikoja. Olen muutaman kerran varannut sitä kautta ja suosittelen lämpimästi! 

Tällä kertaa tulin kuitenkin toisiin aatoksiin, koska on opiskelijabudjetti ja siihen ei oikein mahdu itsensä hemmottelu. Kerroin siis äidille, että sitä odottaa hiusten leikkuu hih.

Kaivoin ideakuvia Pinterestistä, pistin äidille sakset käteen ja suljin silmät :D

Kuvat Pinterest

Tässä lopputulos. Mitä mieltä ootte? 
Pitäisikö kasvattaa pitkä vai antaa olla polkka ja otsis :)


Seuraavana on vuorossa hiusten värjäys. Se saa kuitenkin odottaa muutaman viikon, koska oon lähdössä palmun alle aurinkoon. Mun hiukset vaalenee auringossa todella paljon, joten ei ole järkeä värjätä ennen reissua. Tässä vähän ideaa mitä oon miettinyt värivaihtoehdoiksi. Joko liukuvärjäystä tai sitten joku vähän villimpi hiusväri. Tää nykynen kulahtanut punainen hiusväri tuntuu jo perus kauralta :D

Kuvat Pinterest

-Y-





2 kommenttia:

  1. Toi on makee!!! Sopii, sopii, sopii! Tohon vaan sitten jotku hauskanväriset latvat kun värjäät. :)

    http://baboonsbubble.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Katotaan minkä väriset hiukset saan aikaseks :)

      Poista